Blogger site yönlendirme

Blogunuza gelen  ziyaretçileri başka bir siteye yönlendirmek istiyorsunuz. Bunu nasıl yapabileceğinizi görmeye çalışalım.

Blogunuzun yönetim panelinde yer alan Şablon > HTML'yi düzenle kısmına gelerek Ctrl + F tuşlarıyla  </head> etiketini buluyoruz.

Bu etiketin hemen üstüne aşağıdaki kodu ekliyoruz.

<meta http-equiv="refresh" content="0;url=http://www.siteniz.com"/>

www.siteniz.com adresini kendinize göre değiştirmeyi unutmayın.

Şablonu kaydet diyerek çıkıyoruz.

Bu sayede sitenize gelen bütün ziyaretçileri diğer sitenize yönlendirmiş olmaktasınız.

Not: Bu tür yönlendirmeler Goggle tarafından ceza almaya neden olmaktadır. Hem yönlendiren, hemde yönlenen siteyi Google filtre cezası almasına veya blogunun silinmesine neden olabilir.

Bu tür yönlendirmeler çok uzun süreli uygulanmadan günlük olarak yapılarak ani hit artışları sağlanmaktadır.

Blogger Domain yönlendirme


Blogunuzu yeni alacağınız bir domain adresine yönlendirmek istiyorsanız. Bunun için yeni bir domain adı alarak bunu Blogger'a yönlendirmeniz mümkündür. Bunun için GoDaddy.com EasyDNS gibi domain adresi satan sitelerden domaininizi alarak ücretsiz olarak Blogger'a bağlayabilirsiniz.

Godaddy blogger yönlendirme


Bu sayede bütün ziyaretçileri aynı sayfaya yönlendirmek yerine, her sayfayı ayrı bir sayfaya yönlendirmiş olursunuz.

Blogun yönetim panelinden Ayarlar > Temel > Yayıncılık kısmından Blogunuz için üçüncü taraf bir URL ayarlayın kısmına geldiğinizde yeni aldığınız domain adresinizi Blogger'a yönlendirerek çok pratik bir şekilde blogunuzu domain adresini kullanarak yönlendirmiş olursunuz.

Yorumlar

  1. Ben bunu yaptim ve varolan bloggerdaki adsense reklamlari gitti. Siteyi yetkilendirme yaptim.yeni aldigim kodu da ekledim fakat hala sitede gozukmuyor reklamlar. Bunun sebebi ve reklamlarin tekrar cikmasini saglayacak cozumu biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  2. Yönetim paneli yerleşim adsense gadget eklediğiniz reklamlar herhangi bir problem olmadan çıkması gerekir. Reklamların çıkması da biraz zaman alabilir. Alan adı yönlendirsinde sıkıntı olmaz. Ancak ilk baştaki anlatılan yönlendirmede sıkıntı olabilir

    YanıtlaSil
  3. 'Not: Bu tür yönlendirmeler Goggle tarafından ceza almaya neden olmaktadır. Hem yönlendiren, hemde yönlenen siteyi Google filtre cezası almasına veya blogunun silinmesine neden olabilir.'

    Hocam neden sıkıntı olsun ki google neden buna izin vermiyor biraz daha detaylarına inebilirmisiniz yönlendirilen siteye ne gibi bir ceza veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada sitenin bütün sayfalarını aynı adrese yönlendirmektesiniz. Bu nedenle ceza alırsınız. Eğer bir sayfayı başka bir sayfaya yönlendirme yaparsanız herhangi bir sorun olmaz. Blogger içerisinde sayfa olarak yönlendirme yapamıyorsunuz fakat wordpress ve diğer içerik yönetim sistemlerinde herhangi bir sıkıntı olmamaktadır.

      Sil
  4. Hocam ben söyle yaptım. Blogger adresi açtım içinde hiç yazı yok facebook trafik reklamı verdim bloggerin linki ile oraya gelen kişi direkt digerine yönlendiriliyor bunun yönlendirilen site için sakıncası var yani dogru anladım degil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfa olarak yapılmadı ise sakıncalı oluyor. Gizli yönlendirme yapılmaktadır. Bunun için google açıklamada bulunmuştur. https://support.google.com/webmasters/answer/2721217?hl=tr&ctx=NCUI&ctx=114700&utm_source=wnc_114700&utm_term=link_1&utm_content=uns_adef5383c1000000&utm_campaign=t_1421308945568218&utm_medium=mc

      Sil
  5. o zaman ben düzeltim siteye giriş için tıklayınız diye bir buton koyarsam insanlar tıkladıkdan sonra siteye giderse sorun kalmıyor o zaman. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. kolay gelsin godady e kayıt olmak ucretlimi kayıt olduk diyelim alan adı yapmak ucretlimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üyelik ücretsiz, alan adı almak ücretli. Kampanyalarını takip edin. Eğer uzun süreli almayı düşünürseniz 5 yıllık alın. Çünkü 1 yıllık indirim ile aldığınızda gelecek yıl indirim yapmıyor veya olsa da çok az oluyor. Godaddy kupon diye aratırsanız güzel kampanyalar çıkıyor.

      Sil
  7. Seviyeli sohbet icin www.vidividisohbet.com bekliyoruz arkadaar

    YanıtlaSil
  8. hoçam tşk ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder