Swf dosyası nasıl açılır

Bilgisayarınızda kayıtlı swf dosyanız var, fakat açacak programınız yok.
İnternet explorer, firefox ve google chorome ise bu dosyaları açmamakta
İnternette olan programlarda çalışmıyor.


swf sosyaları Adobe Flash dosyasıdır.
swf dosyası artık browserlar tarafından destek verilmemektedir. Bu nedenle browserda açma imkanınız yoktur.

Şimdi size *.swf uzantılı dosyaların bilgisayarınızda nasıl açılacağını adım adım anlatacağım.
Bu dosya kuruluma gerek olmayan Flash Player 9'ın portable halidir.
Windows XP ve 7 de sorunsuz çalışmaktadır. Windows 10 test etmedim.
Birçok *.swf dosyasını sorunsuzca açmaktadır.



1. Adım
Swf player dosyasını indirin.
İndir


2.Adım 
Swf player dosyanızı kolayca bulabileceğiniz ve silinmeyecek bir yere taşıyınız.
C kök dizinine kaydedebilirsiniz.

3. Adım 
*.swf dosyanızın üzerine sağ özellikler tıklayarak birlikte aç diyerek dosya konumunuzdan program ile beraber açınız.

Flash dosyanız açılacaktır. Artık programa gerek kalmadan browser ile uğraşmadan dosyalarınızı çalıştırabilirsiniz.



4. Adım
Eğer sürekli birlikte aç kullanmak istemiyorsanız.
*.swf dosyanıza sağ tıklayarak özellikler kısmından değiştir FlashPlayer doyasını seçerek yapabilirsiniz.


Yorumlar

  1. flash player 10 indirme linki verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://helpx.adobe.com/tr/flash-player/kb/archived-flash-player-versions.html eski versiyon flash playerlar

      Sil

Yorum Gönder